„Z brožury se návštěvníci dozví něco z historie města, podrobněji se seznámí s pernštýnským zámkem, radnicí, Národním domem i přírodními krásami v okolí. Seznámí se i s možnostmi relaxace ve městě a mnohými dalšími věcmi,“ přiblížila propagační materiál mluvčí radnice Jana Gáborová. Upozornila, že zaměstnanci městského úřadu jej momentálně nabízejí na veletrhu Regiontour a Go v Brně, který začal ve středu a skončí v neděli.

„Po skončení veletrhu bude brožura k dispozici v Regionálním informačním centru, které sídlí v zámku,“ slíbila vedoucí kanceláře prostějovského starosty Jaroslava Tatarkovičová s tím, že starosta Miroslav Pišťák si přeje, aby se zájemcům rozdával zdarma.

Součástí propagační publikace je i turistická soutěž, která potrvá od 1. dubna do 30. září 2011.

„Turisté, kteří navštíví šest míst v regionu, konkrétně Camping Baldovec, Čechy pod Kosířem, Mořice, Konici, Skalku a regionální informační centrum, a doloží to razítkem z příslušného zařízení, budou zařazeni do slosování o hodnotné propagační materiály města,“ vysvětlila Jaroslava Tatarkovičová.

Trojjazyčný turistický bulletin vydala radnice nákladem 2000 kusů. Investovala do něj 390 tisíc korun.