„Tendr neběží. Připravujeme podklady, abychom ho mohli vyhlásit," konstatoval v minulém týdnu primátor Miroslav Pišťák (ČSSD).

Náměstek primátora Jiří Pospíšil (ODS) přiblížil, že v rámci služeb chtějí docílit, aby jméno města bylo vidět v rámci regionu, Moravy i celé České republiky.

„Pak by mělo být vidět i při mezinárodních akcích, Prostějov chceme propagovat i za hranicemi republiky," vzkázal náměstek.

Do předchozího výběrového řízení na propagaci a marketing magistrátu se na sklonku loňského roku přihlásili tři uchazeči. Městem stanovené podmínky ale dokázala splnit pouze místní firma TK PLUS Miroslava Černoška. Protože soutěž o jediném uchazeči odporovala zákonům, museli ji radní zrušit.

Vítěz opakovaného tendru má na svůj projekt získat 14 milionů korun na čtyřleté období. Opozice z řad TOP 09 řízení odmítla. Upozornila, že smlouva bude mít delší platnost, než je mandát stávajícího zastupitelstva. Aleš Matyášek z TOP 09 pak tvrdí, že ve skutečnosti nejde v rámci výběru dodavatele o čistou propagaci a marketing, ale o skrytou podporu tenisu – výkladní skříně TK PLUS.

Na příklad olomoucký magistrát si na zmíněné služby žádnou externí firmu nenajímá. Vše řeší svými zaměstnanci z oddělení propagace a marketingu.

SLEDUJEME

1. Zruší radnice tendr na propagaci Prostějova?

2. Propagace Prostějova? Bude nový tendr, turisty prý přitáhne přehrada

3. Prostějov prý propagaci za miliony potřebuje, nový tendr bude