„Rada města po projednání doporučila změnu a rozšíření hodnotících kritérií pro výběr dodavatele, s cílem získat co nejkonkrétnější a pro město nejvýhodnější nabídky," vysvětlil primátor Miroslav Pišťák. Zadávací dokumentace magistrát upraví prostřednictvím zveřejnění dodatečné informace.

Prodloužení zadávací lhůty rada stanovila do 29. srpna. Cílem zadávacího řízení je dle primátora vybrat na období let 2014 až 2017 spolehlivého a zkušeného poskytovatele marketingových služeb, což dále podpoří pozitivní vnímání města Prostějova.

Nabídková cena zakázky má při posuzování váhu 40 procent. Počet a význam propagačních akcí pak 30 procent – stejně jako marketingová prezentace. V rámci počtu a významu propagačních akcí se bude pro následující rok hodnotit nejen počet podniků ve městě, ale i těch s regionálním, republikovým a mezinárodním významem.

„Ohledně rozsahu marketingové propagace pak půjde především o rozsah a umístění plošné reklamy, poté o rozsah a četnost prezentace města v tištěných materiálech a časový rozsah a četnost prezentace v mediích," sdělil Miroslav Pišťák.

Do předchozího, neúspěšného tendru na dodávku služeb v oblasti propagace a marketingu prostějovského magistrátu se na sklonku loňského roku přihlásili tři uchazeči. Městem stanovené podmínky však dokázala splnit pouze místní firma TK PLUS Miroslava Černoška. Protože soutěž o jediném uchazeči odporovala zákonům, museli ji radní zrušit.

Opozice z řad TOP 09 výběrové řízení důrazně odmítla. Upozornila, že smlouva bude mít delší platnost, než je mandát stávajícího zastupitelstva. Aleš Matyášek z TOP 09 pak míní, že ve skutečnosti nejde v rámci výběru dodavatele o čistou propagaci a marketing, ale o skrytou podporu tenisu – výkladní skříně TK PLUS.

Například olomoucký magistrát si na zmíněné služby žádnou externí firmu nenajímá. Vše řeší svými zaměstnanci z oddělení propagace a marketingu.

SLEDUJEME

1. Zruší radnice tendr na propagaci Prostějova?

2. Propagace Prostějova? Bude nový tendr, turisty prý přitáhne přehrada

3. Prostějov prý propagaci za miliony potřebuje, nový tendr bude

4. Tendr na marketing a propagaci? Stále se připravuje, i když má své odpůrce

5. Historie se opakuje, je to znovu milionový tendr na propagaci města