Na různé problémy při jednání s touto společností poukazují mimo jiné uživatelé v odborně zaměřených internetových diskusích. Nepříjemné zkušenosti má například Aleš Hubač z Prostějova, který se o změnu z O2 Duo na O2 Trio pokoušel složitě asi dva měsíce.
„Během jednoho sobotního poledne, když jsme zrovna s rodinou obědvali, zavolala operátorka zmíněné firmy a nabídla mi výhodnou změnu na O2 Trio. Chtěl jsem si to ještě v klidu promyslet. Dohodli jsme se tedy, že instalační balíček pošlou o tři týdny později. K mému překvapení přišel už za dva dny,“ popsal počátek problému Hubač s tím, že mezitím zjistil, že při objednání stejné služby po internetu ušetří asi šest set korun.
Vrátil tedy balíček na prodejně, jak mu bylo doporučeno. Na internetu však nebylo možné službu objednat i přes opakované pokusy.
„Po pár týdnech a několika telefonátech na O2 jsem zjistil, že už to jde, ale problém byl v tom, že nebylo možné zadat z nabídky TV Kino, poněvadž vždy naskočila TV Zábava,“ pokračoval stěžovatel.
Upozornil operátory na tuto chybu jejich webové stránky. Reagovali vstřícně, ale chyba přetrvávala. „V sobotu pak volal operátor, abych si službu u něj za zvýhodněných podmínek objednal telefonicky. Balíček, který následně doručili, nebyl instalační, obsahoval pouze set top box. Během telefonátu mi pracovnice O2 tvrdila, že mi stačí modem, který už mám,“ konstatoval neúspěšný zákazník.
Instalaci nebylo možné provést, a tak následující den volal znovu. Pracovník technické podpory mu potvrdil, že nový modem skutečně potřebuje. „Při telefonické kontrole objednávky jsme zjistili, že místo TV Kino mám zase špatně zadáno TV Zábava. Nešlo to jednoduše změnit a musel bych navíc zaplatit 90 korun, takže mi navrhli, abych věc reklamoval. Už to vyřizuji zhruba dva měsíce. Snad bych i raději nějaké peníze zaplatil, jen aby byl konec. Telefonáty v této záležitosti už raději nepočítám,“ uzavřel znechuceně Aleš Hubač.
V době, kdy ještě stále nemohl tuto službu využívat, mu již tři týdny běžela dvouměsíční lhůta, kdy ji „čerpal zdarma“. Nyní konečně obdržel potřebný modem a pracovnice firmy mu přislíbila, že dvouměsíční lhůta započne až v těchto dnech.
A co na to společnost Telefónica O2? „Co se týče e-shopu, k chybě pravděpodobně došlo v souvislosti s nasazením nové marketingové kampaně. Už byla odstraněna. V každém případě se zákazníkům, kteří se s tímto setkali, omlouváme,“ uvedla Kateřina Frydryšková z tiskového oddělení.
Na další konkrétní otázky Deníku nebyla společnost ani za tři týdny schopna odpovědět.