Inspirací pro vizuál lahve byly dopisy legionářů a jejich dlouhá cesta domů. Heffron je totiž jméno poslední lodi, která přepravovala legionáře z Ruska do Evropy. Tvůrcem oceněné etikety je grafický designer s mezinárodními zkušenostmi Martin Zouhar.
Soutěž „Design Award and Competition“ je nejprestižnější a nejvlivnější ocenění za design a poskytuje inspiraci pro designéry, umělce, architekty, značky a designové agentury. Logo vítězné ceny „Design Award“ symbolizuje designovou hodnotu oceněných produktů, projektů a služeb. Průhledná skleněná láhev Heffronu má štítek z texturovaného krémového papíru s perforovaným razítkem a místy lesklým lakem. Etiketa je potištěna třemi pantonovými barvami.
"Výzvou pro mě bylo autenticky, poutavě a důstojně interpretovat hodnoty československých legií na značce," říká Martin Zouhar, autor oceněného designu.
Grafický designer Martin Zouhar se specializuje se na spotřebitelské balení.
"Mezi mé nejoblíbenější designerské činnosti patří packaging a branding. Z designu obalu vychází celkový vizuální styl všech následující materiálů, stejně jako základní hodnoty a charakter, které si s sebou značka nese. Heffron je typickým příkladem takové práce. Základní motiv a inspirace – národní cítění, hrdost na české legionáře a boj za svobodu je pro mě osobní záležitostí," dodává autor etikety. V současné době je jeho hlavním klientem Palírna U Zeleného stromu, kde se stará o redesign současných značek a vývoj nových.
Heffron vznikl u příležitosti stého výročí návratu československých legionářů do vlasti. Ti bojovali v Rusku za první světové války. Heffron je název lodi, na které se poslední z nich v roce 1920 plavili z Vladivostoku přes Panamu zpět do Evropy. Základem Heffronu je pětiletý rum právě z Panamy, má lehce nasládlou chuť s nádechem vanilky a karamelu, po které následují doznívající dřevité tóny, které získal pětiletým zráním v dubových sudech. Stal se jednou z vlajkových lodí Palírny U Zeleného stromu.