Jedenáctičlenná rada složená z politiků z řad ČSSD a ODS v úterý posvětila opakování tendru na zmíněné služby.

Zakázka dá vítězi příjem v řádech milionů korun na delší období, než činí politický mandát rady.

„Jde o předpokládanou celkovou částku ve výši čtrnácti milionů korun na období čtyř roků," informovala prostějovská mluvčí Jana Gáborová.

Přiblížila, že základním hodnotícím kritériem nabídek bude ekonomická výhodnost.

„Nabídková cena má váhu čtyřicet procent. Počet a význam propagačních akcí třicet procent, stejný podíl má rozsah marketingové prezentace," sdělila Jana Gáborová.

Prostějovský zastupitel Aleš Matyášek z TOP 09 tvrdí, že ve skutečnosti nejde v rámci výběru dodavatele o čistou propagaci a marketing, ale o skrytou podporu tenisu – výkladní skříně TK PLUS.

„Město by se mělo v rámci propagace představovat i v jiné sféře, než je sport," apeluje Matyášek. Tendr ale odmítl i člen finančního výboru magistrátu Pavel Burša z ODS. Tvrdí, že je době ekonomického nerůstu nadměrně velký.

SOUVISEJÍCÍ

Posvětí radní zopakování tendru na propagaci Prostějova?

Propagace Prostějova? Bude nový tendr, turisty prý přitáhne přehrada