„Důvodem zrušení řízení bylo, že v něm zůstal pouze jeden uchazeč," potvrdil ve středu náměstek primátora prostějovského magistrátu Jiří Pospíšil. Dodal, že soutěž zopakují. Nové podmínky nyní zpracovává Renata Grulichová, vedoucí odboru kanceláře tajemníka.

Jaká je představa radních o propagaci a marketingu Prostějova?

„Chceme, aby jméno města bylo vidět v rámci regionu, Moravy i celé České republiky. Pak by mělo být vidět i při mezinárodních akcích, Prostějov chceme propagovat i za hranicemi republiky," reagoval Pospíšil.

Nestačí na takovou činnost městský odbor Duha kulturní klub u hradeb, jehož pracovníci dříve pořádali například Diskodrom – světový, evropský a národní taneční šampionát, nabízejí kulturní program v rámci Prostějovského léta a zimy či městské hody?

„Diskodrom oslovoval úzký okruh lidí, navíc asociace pro tuto soutěž hledala útulnější prostory, než nabízí naše Sportcentrum," reagoval náměstek Pospíšil.

Jeden den v Prostějově

Tisková mluvčí Jana Gáborová v souvislosti s turismem upozornila, že návštěvníci města se obvykle v Prostějově zdrží pouze jediný den.

„Navštíví Národní dům, podívají se do Starorežné a vystoupají na vyhlídku v radniční věži," přiblížila.

Radní v této souvislosti míní, že dokud nezačne fungovat od roku 2009 revitalizovaná plumlovská přehrada, pak se návštěvníky ve městě udržet nepodaří.

Nové zadávací podmínky

O zakázku na propagaci a marketing města Prostějova neúspěšně usilovali místní TK PLUS a Proprostějov, dále pak PETARDA PRODUCTION z Ostravy.

Vítěz nového tendru má získat smlouvu na čtyři roky. Magistrát mu chce za služby zaplatit celkem zhruba 14 milionů korun. Naláká tato suma širší spektrum zájemců, než tomu bylo v předchozím neúspěšném řízení? Záležet bude nejspíš na zadávacích podmínkách. Ty budou po vyhlášení tendru k vidění na webových stránkách magistrátu.