Zbývající oděvní značky na konci roku 2015 koupila za patnáct tisíc korun firma BHR trade, která má v Česku síť prodejen s oděvy. Jednalo se například o značky La Boutique de Claudett, WAW, Magnolia či Fabrizio Sartoriali Tailored by O.P. S prodejem značek, pro které se dříve nepodařilo najít kupce, společnosti BHR trade souhlasil věřitelský výbor.

Firma BHR trade vznikla v roce 2009 a nyní v Česku provozuje sedm prodejen s oděvy, ve kterých mají značné zastoupení výrobky českých a slovenských firem.

S prodejem dvacítky ochranných známek začala Milada Horská v říjnu 2013. Nejvyšší hodnotu měla v aukci vlajková značka OP Prostějov Profashion.

„Vyvolávací cenu této značky jsme stanovili na 495 tisíc korun," uvedla ještě v říjnu insolvenční správkyně OP Miloslava Horská.

V listopadu se podařilo v elektronické aukci prodat vlajkovou značku za 790 tisíc korun. Nového majitele dostala i ochranná známka William & Delvin, pod kterou oděvní podnik vyráběl kolekce džínové módy. Vítěz dražby za ni zaplatil 350 tisíc korun.

Milada Horská poté zorganizovala tendr na sedmnáct zbývajících značek, ve kterém se podařilo prodat dalších sedm ochranných známek OP. Značky Copelliny, Nero, Fabrizio či Lady Charmante koupila brněnská společnost Ottoberg, která v Česku provozuje prodejny s oděvy a nabízí také krejčovské úpravy. Za sedm ochranných známek OP zaplatila celkem 7000 korun. Posledních deset ochranných známek pak byl prodáno na sklonku loňského roku firmě BHR trade.