Úplná výluka sice ve středu 27.5. končí, ale ještě do konce týdne budou cestující převážet náhradní autobusy.

„Kromě rekonstrukce přejezdu se pustíme i do menších úprav oblouků na celé trati,“ informoval Pavel Halla, mluvčí Správy železniční a dopravní cesty s tím, že přejezd bude mít gumový povrch.

Dělníci včera pokládali nové kolejnice a pražce a odborníci posléze zkontrolují výstražné světelné zařízení. Nevyhovující kolejnice se vymění. Na vrahovickém přejezdu došlo v prosinci roku 2004 k tragické srážce vojenského automobilu Tatra s rychlíkem jedoucím z Olomouce do Brna. Pět vojáků tehdy zemřelo a dalších šest bylo zraněno. Vyšetřování prokázalo, že světelné zabezpečení fungovalo.

„Závory budou jednou i tady. Až na přejezd přijde řada,“ zmínil se mluvčí Halla.