Návštěvníci obdivovali přesný chod motorů i úsilí, se kterým nadšenci své miláčky opečovávají. A desítky let staré motory bez jediného kousku elektroniky opravdu stály za to.

„Tady by měli ukazovat, jak má fungovat čtyřtaktní motor," prohlašoval pochvalně starší muž u Walteru z roku 1925.

„Na volnoběh jde dobře, ale když po něm člověk chce nějaký výkon, je znát, že už je přeci jen vyběhaný. Takže se stane že se začerní svíčka nebo něco podobného. Ale to už tak nějak patří k věci," vysvětloval hrdý majitel Antonín Jašek.

Podobné vozy má vlastně dva.

„Děda měl valníček, který běžně používal. Byly na nšj potřeba náhradní díly, tak se dopátral, že je tu někde podobné nepojízdné auto a nakonec jej přitáhl na laně odněkud od Kojetína. Nakonec to dopadlo tak, že jezdím s tímhle a valníček je rozdělaný," líčil majitel elegána, který pro jízdu zvolil i odpovídající dobové oblečení.