Stavebníci ještě neví, na jak dlouho a kdy uzavírka začne.

„Přesnou hodinu, kdy bude provoz úplně omezen, nedokážu momentálně říct. Samozřejmě budeme postupovat v těsné koordinaci s Ředitelstvím silnic a dálnic a policií,“ řekl včera Deníku David Baroš, jednatel stavební firmy Repont.

„Už stojí dvě mostní opěry. Na ně uložíme čtyři prefabrikované nosníky,“ upřesnil.

Práce na mostu jsou technicky náročné.

„Na místo dorazí velký jeřáb už v pátek. Do sobotního večera se pak bude vše chystat, aby omezení provozu bylo co nejkratší,“ poznamenal David Baroš.

Jeho slova potvrdil i Martin Smolka z Ředitelství silnic a dálnic: „Kladení nosníků je zcela v kompetenci firmy. My samozřejmě budeme společně s policií koordinovat dopravu.“

Rekonstrukce exitů na D46 u Olšan u Prostějova pokračují podle harmonogramu. Stavba nového nadjezdu je součástí jejich modernizace. Dálniční křižovatka u Olšan z osmdesátých let patřila k nejrizikovějším v republice. Nová má začít sloužit řidičům do konce roku. Bude stát více než sto milionů.