Návštěvníci aquaparku nejsou spokojeni s počtem stánků, čekáním ve frontách ani nabídkou jídel mimo restauraci. „Odpoledne nabízel stánek u schodů ke skluzavce už jen pivo. Když jsem vydržel stát 25 minut na párek v rohlíku, řekla mi obsluhující slečna, že rohlíky došly. Ten den již potřetí. Na langoše jsem čekal dalších 15 minut,“ popsal svou zkušenost Pavel Kovář z Prostějova.

„Gumový langoš nebo párek v rohlíku, nedodělané hranolky či spálenou hmotu vydávanou za bramborák nepovažuji v moderním aquaparku za občerstvení,“ dodal Kovář.

Stížnosti na nedostatečné možnosti občerstvení včetně nápojů se začaly množit po minulém slunečném víkendu, kdy během neděle přišlo do Koupelek skoro pět tisíc lidí.

„Je pravda, že dotazů a připomínek k aquaparku jsme v posledních dnech zaznamenali více. Provozovatelem areálu je Domovní správa, proto jsme jí podněty přeposlali,“ potvrdila nespokojenost návštěvníků koupaliště tisková mluvčí prostějovské radnice Jana Gáborová.

„Občerstvení v aquaparku neprovozujeme, je pronajaté soukromé osobě. Na schůzce se starostou města nájemce restaurace přislíbil, že posílí počet prodejních míst o dva improvizované stánky,“ uvedl ředitel Domovní správy Prostějov (DS) Vladimír Průša.

Šéf domovní správy přitom poznamenal, že pro příští sezonu bude prosazovat výstavbu dalších dvou prodejních míst v zadní části aquaparku.

Nájemce restaurace: kapacita je dostatečná

„Personál zvládne obsloužit lidi, pokud je jich v aquaparku dva půl tisíce, což je podle projektové dokumentace jeho kapacita. Jestliže přijde dvakrát tolik lidí, je jasné, že obsluha nestíhá,“ bránil se Zdeněk Svoboda s tím, že by uvítal, kdyby DS instalovala na dveře vedoucí z restaurace k bazénu automatický otvírač. Obsluha s talíři si totiž dveře otevírá jen velmi obtížně.

Zdeněk Svoboda také popřel, že by slíbil další prodejní stánky. „O zřízení dalších prodejních míst jsem žádal už vloni. Za vlastní peníze nic pořizovat nebudu. Navíc obyčejný stánek se zařízením, které ochladí 27 litrů nápoje za hodinu, je naprosto nedostačující,“ dodal.

Část návštěvníků aquaparku řeší situaci po svém. Mezi lehátky a dekami se čím dál častěji objevují přenosné chladící boxy. „Ve vodě dětem tráví a hlad mají každou chvíli. To bych potom stála v jednom kuse ve frontě. Takhle jim doma nachystám svačinu a mám čas se koupat s nimi,“ řekla Jarmila Stýskalová.