Potřebné vědomosti a zkušenosti sbírala několik let při společném podnikání s otcem, kdy působili na trhu v oblasti telekomunikací. Získala potřebné kontakty a neocenitelnou praxi, kterou teď může zcela využít a rozvinout.

„Jsem smluvním partnerem firmy O2. Nabízíme v plném rozsahu jejich telekomunikační služby, což jsou pevné linky, mobily, internet i žhavá novinka, kterou je digitální televize,“ vysvětlila Markéta Pernicová. „Ke všem těmto službám nabízíme veškeré zařízení a příslušenství, kterému souhrnně říkáme telefonní bižuterie,“ doplnila. Musí se proto pořádně ohánět. Jak sama říká, nejvíc jí tíží problém nedostupnosti nabízených služeb na některých místech regionu. Na Prostějovsku jsou dosud hluchá místa, například na Konicku, v okolí Kobylniček i na okraji samotného Prostějova, kde si dosud lidé nemohou dopřát potěšení z internetu nebo digitálního příjmu televizního vysílání.

„Ale problémy jsou tady od toho, aby se řešily. Jsem zvyklá okamžitě vyřídit a zajistit cokoliv, i když při tom najezdím spoustu kilometrů a za volantem strávím mnoho hodin. Mobil mám na uchu téměř nepřetržitě, i v noci,“ usmívá se ambiciózní podnikatelka.

Ve svém stánku pomáhá lidem řešit problémy a zprostředkovávat služby v oblasti telekomunikací. Přestože je kancelář a prodejna v provozu denně od 8 do 17 hodin, u lidí stále přetrvává zvyk vyhledávat rady a pomoc převážně v pondělí a středu, což byly v minulosti stanovené úřední dny.
„To nás trošku mrzí, že si lidé ještě nezvykli na neomezený provoz. V pondělí a středu je tady velký nápor, takže lidé musí někdy čekat déle, než bychom si přáli. Snažíme se o plynulé vyřizování zakázek, aby byli naši zákazníci maximálně spokojeni,“ posteskla si podnikatelka a doufá, že konzumenti telekomunikačních služeb ocení i zcela nové prostředí prodejny po rekonstrukci, kterou plánuje Markéta Pernicová letos uskutečnit.