Deník region
2/13 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Popis

Zdroj: Radek Pecák

První rozměrový náčrt
Popis

První rozměrový náčrt

Zdroj: archiv redakce

Design podle Giugiara
Popis

Design podle Giugiara

Zdroj: archiv redakce

Funkční vzorek s motorem v předu
Popis

Funkční vzorek s motorem v předu

Zdroj: archiv redakce

Stejný vůz z opačné strany
Popis

Stejný vůz z opačné strany

Zdroj: archiv redakce

Sedan Škoda 762
Popis

Sedan Škoda 762

Zdroj: archiv redakce

Kombi Škoda 762
Popis

Kombi Škoda 762

Zdroj: archiv redakce

Škoda 781 - počátek trnité cesty k Favoritu
Popis

Škoda 781 - počátek trnité cesty k Favoritu

Zdroj: archiv redakce

Prototyp P 610 se čtyřválcem Škoda - možný nový Trabant
Popis

Prototyp P 610 se čtyřválcem Škoda - možný nový Trabant

Zdroj: archiv redakce

Mělo jít o poměrně moderní hatchback
Popis

Mělo jít o poměrně moderní hatchback

Zdroj: archiv redakce

Zadní partie však měla trošku nevyvážené proporce
Popis

Zadní partie však měla trošku nevyvážené proporce

Zdroj: archiv redakce

Sedan připravovaný pro továrnu Wartburg v Eisenachu
Popis

Sedan připravovaný pro továrnu Wartburg v Eisenachu

Zdroj: archiv redakce

Doporučujeme vám
Chance liga: 4. semifinále: Prostějov - Vsetín(23.3.2023)

FOTO: Jestřábi padli se Vsetínem potřetí. Poslední krok je nejtěžší, říká Totter

Petr Hašek

Hašek po třetím semifinále: Věděli jsme, že to doma umíme. Fanoušci byli super

Chance liga: 3. semifinále: Prostějov - Vsetín(22.3.2023)
Přehrát video

FOTO: Jestřábi to dokázali. Ve vyrovnané bitvě přehráli Vsetín a stále žijí

Další ročník Charitativního plesu vynesl rekordní částku. Autor: Jan Bílek

Na charitativním plesu Pomáháme Tancem vybrali rekordní částku - 180 tisíc korun

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
První rozměrový náčrt
Design podle Giugiara
Funkční vzorek s motorem v předu
Stejný vůz z opačné strany
Sedan Škoda 762
Kombi Škoda 762
Škoda 781 - počátek trnité cesty k Favoritu
Prototyp P 610 se čtyřválcem Škoda - možný nový Trabant
Mělo jít o poměrně moderní hatchback
Zadní partie však měla trošku nevyvážené proporce
Sedan připravovaný pro továrnu Wartburg v Eisenachu